Bekräftelsebehov.

Sitter och är lite nervös, telefonen ligger och piper på ett misstänksamt sätt. Det kan vara en bomb.
Har i alla fall precis kommit hem från stan. Var där med Anna Cì. Eller det var fler när vi fikade, men till sist var det bara jag och Anna kvar. Olidligt spännande.
Var på movieline för att se om de hade Prinsessa på vift med Audrey Hepburn.
Det hade inte den. Fasen!
Det var en enda stor jag-känner-honom-henne-han också!-dag. :)
Det var roligt.

OUTFIT TODAJ.

Tiger t-shirt, cheapmonday jeans, dödskallearmband, rayban glasögon, en ny halsduk (som jag itne har någon aning från var, fick den av mamma) och min nya busshållare.


Nu har jag en aning brått, ska ner till Focus med Anna, Frida och Emma om en halvtimme och jag kom precis hem och jag måste äta något innan.

Tar kanske lite kort på kvällen, håll utkik.

Art Garfunkel – A Heart In New York
Art Garfunkel – Bright Eyes
Ella föfan, LYSSNA PÅ DESSA.

XXX.


kommentarer
Postat av: connei

afan! Ska ta och göra det med det samma, lille vän!

<3

2010-04-23 @ 22:39:15

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0