BENCHWARMERS.

Har suttit på balkongen nästan hela eftermiddagen och läst Gossip Girl, intressant läsning.
Har bakat kladdmuffins också. De blev goda.
Nu sitter jag och lyssnar på lite Simon & Garfunkel och tittar på en färgkarta. Vill måla om mitt rum. Känner för en lite mörkare färg, så att rummet blir mysigare.

När jag gick hem idag, hahah, kom två tjejer fram till mig och frågade om vägen till nya lundenskolan. Jag kände för att ljuga lite. Sedan skrattade jag hela vägen hem.

Simon & Garfunkel – America

Simon & Garfunkel – Cecilia




Nu ska jag nog måla lite på mitt blomprojekt.


XXX.


kommentarer
Postat av: EmmaB

haha ofta att du sa en annan väg :D

2010-04-22 @ 22:14:08

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0