BLAH BLAH BLAH.

Hittade min gamla Grynet-bok häromdagen. Det fanns en sån skriv-fakta-om-dig-själv sak och jag sög!! verkligen på at stava som liten. 

these exact words har jag skrivit i boken. Gick sorgligt nog i trea, så stavningen borde ha varit mer diciplinerad.

Namn: maja frendin
ögonfärg: blÅ
hårfärg: blond
Favoritmat: Kronertskokor.
bor i: sverige
Land som min släkt kommer ifrån (vad är detta för fråga egentligen?): sverige
Stjärntecken: skorpinjon
Sportidol: Carolina Klyft
Coolaste frukt: Fusalisar
Favvodjur: Kanin eller hund.
Bästa färg: blå och gliter och ciris
bästa godis: block choklAD
idoler: Robyn och Black eyed pies
Jag Hatar: KRIG och kilar i kllasen.
När jag blir större vill jag bli: atist och simerska.
Jag skrattar åt: Paddington
Jag är kär i:               (det har stått något där men jag har varit förnuftig och kladdat över det)
Bästa ordspråk: Kitty och Lats o Urban.
Bästa ordspråk: Ta ingen skit! (kopierat direkt från Grynet)
bästa film: många
Bästa låt: många
Då jag grät senast: när jag inte fik vara med Anna och Linnea
Bästa lukten: Grilen då luktar det sommar

Är det någon som vet vad Paddington är för något? Jag vet en sak men det uppkom mycket senare.
Och att jag vill bli simmerska har tydligen varit en stor dröm?! Hmmm.
Jag var för härlig som barn alltså.
JIsses, min blogg har gått och blivit tråkig. :(




XXX.



UPDATE: Linnea, detta skrevs i trean och då umgicks vi inte i samma kretsar eller hur? Det är inte dig jag syftar på. :)))
Och Anna Banana, som fyller stora 16 imorgon, jag ber om ursäkt att jag inte svarat på smsen, jag gick och blev eremit ett tag.

kommentarer
Postat av: Anna

Alltså Maja, du är för rolig. jag vet bara Paddington, den där nallen med stövlar typ? och en regnmössa?

Du är inte heller bra på att svara på sms. Ska man behöva prata med dig genom bloggen?

2010-04-29 @ 20:02:39
Postat av: Linnea

När fick du inte vara med mig och anna?

2010-04-29 @ 22:19:06
Postat av: emma

haha maja!! jag hatar kilarna i kllasen :P killen du var kär i? möjligt viss killen i den hjärtask? :D haha

simning säger du alltså.

2010-04-29 @ 23:05:31

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0