Botanical.

Jag tänker inte vara en sådan som ber om ursäkt för att jag inte skrev igår a) för att jag skriver när jag vill b) det är ändå ingen som bryr sig.
Idag var det MC som gällde under håltimmen. Tjockt.
 Ville äta på soup n' bagel men det vill ingen annan. Tjenare va bagel är gott alltså.

Dayens outfit.

Jag vet jag ser jättekonstig ut.


i och med att det inte blev ett inlägg igår tänkte jag lägga upp lite om det nu.
Spenderade nämligen gårdagen på botaniska av någon underlig anledning.
Nej men jag har ju blommor som tema i mitt bildarbete och vad är bättre om inte lite inspiration trädgården? Ella hängde med mig och vi tog lite kort på de blommor som fanns där, fikade lite och skrattade åt alla människor.







Nu ska jag hitta på något annat.


XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0