GLASSIGT FÄRGLÖS.

Hade ingen musik idag så jag och mina raringar stack ner till stan för att äta. Åt på arkadens thai. Sedan behövde jag tuggummu så nu har jag två kanintatoos.
 Såg på Robin Hood på engelskan, den med Kevin Costner, den är bra men jag har sett den för många gånger. Den visas alltid på jullovet.

Efter skolan kände jag och Elli att ta en sväng om. Tog ut Welmet och sedan gick vi och köpte glass.



köpte en nogger och en parisare. I feel fat.


Ella får också vara med, annars blir detta ett otroligt egotrippad inlägg.


lite mer ego för den här är ju bara så rolig,  tanten är precis vid min rumpa.



Och nu har publicerningsgrejsimojsen slutat samarbeta.

XXX.


kommentarer
Postat av: L-et

Nu ser jag att vi inte hoppade så högt som vi trodde vi gjorde,haha.

<3

2010-04-15 @ 21:06:38

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0