Gonna Stand Out.

Har just sett The Pacific och snart börjar Livet på Laekevej. The pacific är så sjüükt braa, minst lika bra som Band of Brothers ( och generation kill). Och livet på Laekevej är den coolaste danska serien på länge.
Drabbades av en lust att baka förut så jag bakade Choklad och Lavendel muffins fast, utan choklad och Lavendel.

Har jag sagt att jag är lycklig på att vi fått kanal digital? Det är jag.
Jag är tvnörd och vi har fått alla coola kanaler, inklusive disneychannel. 
Är det någon som inte förälskat sig i Disney?
Jag älskar disneylåtar.
Favoritlåten är Stand out från A goofy movie.


SCIENCE SLUMBER PARTEY.



XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0