I'm a real big sinner.

Tjenare det måste vart det finaste vädret på länge idag?

I alla fall, har haft dansuppvisning idag ju.
Hrrm... Det gick väl okej min grupp var inte så synkade... Å andra sidan vart ingen av dansgrupperna det.
Sedan skulle Emmi ändå ner att lämna tillbaka ett par saker (!) så jag åkte hem, hämtade min munkjacka från BikBok och plånbok och stack ner till stan. Jag var nämligen tvungen att byta den, för den hade gått sönder i sömmen i ärmen.
Så efter hon vart med Ella på någon syffär möttes jag och Emmi upp och tog en fika på kära gamla Kosmos. Satt ute i det härliga vädret och pratade om allt mellan himmel och jord. Nääh, vi pratade lite om gymnasiealltet och att vi får inntagningsbesked på fredag. AAAAH?!?!



iste från kosmos.






Fått en förkärlek för italiensk musik. Så ni vet.


XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0