lost and insecure.


DAGENS.

Endast tillägnat dagen biologi men inte har jag blivit klokare för det.
Eller i alla fall försökt...

Tittat på bilderna från London idag också. Fasen jag längtar tillbaka, mest till turen i Harrods och fikan innan Les miserables och solen i Hyde park.
Jag tänker åka tillbaka dit så fort jag får chansen.

Såg lite på Skavlan igår. Gillar Skavlan, han är för trevlig alltså. Igår vart Cheryl Cole med, världens härligaste dialekt, hon komer från new castle, England.

Det känns som om jag kört huvudet i väggen (superhuvudvärk). Tänker gå och ta en ipren nu.
 
Men innan det ska jag tipsa om en låt.

Edward Maya Feat Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit
supergo, lite franskaktig med dragspelssaken.


XXX.



kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0