HEADSHOT.

Jag är på gott humör idag.

What now?! I has glasses!



VA?! Såg ni också det?!
HÅRET ÄR JU KORTARE?!!?!

Jaa, det kanske är för att jag klippte mig idag.
Det är också därför jag är på så gott humör.
Kom till nova halvdepp för jag skulle följt med anna ner och titta jeans men sen hann inte hon. Sedan efter den välbehövliga klippningen, soligt väder och go musik i öronen blev jag genast glad.
Traskade på södra vägen med lycklig som en dag.

Testade Magnum GOLD?! glassen också. Den var cool med sitt guldöverdrag men inte så jättejättegod. Gillar den vanliga med bara mörkchoklad på mer.

Har mixat lite med bloggen, fan så den ser ut.

Men imorgon ska jag och Ella ha en rolig dag.
Gissa vad som händer då? :D


XXX.


kommentarer
Postat av: Ellet

Tummen upp för nya frillan!

Imorgon blir det en årlig tradition : )

2010-04-07 @ 21:24:38

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0