Sound of silence.

Städdag i skolan! WAAH! Fast som tur var, var niorna bara organiserare för grupperna, vi behövde inte städa.
Åh, har på en sån blandargrej på Spotify och så kommer the long forgotten Simon aaaand Garfunkel på! Så jäkla bra musik.


Simon & Garfunkel – I Am A Rock
Ni blir inte besvikna.

Sen vill jag bara säga att Paul Newman är så WAH! Särskilt i The Sting. Älskar äldre filmer, som Tiffany's och äldreserier som M.A.S.H, som jag precis sett på.


Paul Newman.

Och jag kommer döda någon snart, min modekungen.se T-shirt har inte kommit än!

XXX.


MUSIC.
My mom always wonder why I like to blast my music. I would think it's because I can't hear my own thoughts when it's high enough.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0