Tjenare,

Jag har inget speciellt roligt att skriva om idag. Men det är roligt att jag har så många härliga läsare som troget håller sig kvar.
NOT.

Jag tänket bara meddela att  jag vet vad den läskiga lukten som härjat i staden är för något. Eller jag har åtminstonde en teori om det.

Det är nämligen så att en vulkan på Island har haft ett utbrott. Jag har inte hört att någon kommit till skada, förutom de som skulle flugit idag. Detta vet jag för att min pappa skulle flugit till Stockholm men han fick köra bil istället. Flygplanen kan inte lyfta på grund av gasmolnen som tar sig hit via luftströmmar.
Då kommer vi till höjdpunkten av inlägget, det luktar så illa för att svavel från vulkanen har spridit sig. Svavel = nein, va äcklig lukt.
DETTA VAR MIN TEORI. TRO INTE PÅ NÅGOT JAG SÄGER.  DETTA ÄR ETT MENINGSLÖST INLÄGG.


Total slumpmässig bild.

Tack för att ni läst med majji.blogg och ha en fortsatt trevlig stund.

XXX.

kommentarer
Postat av: emma

vulkanen hadee ju inte haft ngt utbrott utan bara börjat rykka? och det har slutat nu men att det fortfarande finns farliga partiklar uppe i lufen för flygplanen så de kan inte flyga :/ Pelle och Clara som skulle till Grekland på lördag och de vet inte om dom kan åka :P hihi, och matte har jag inte övat ngt och är en anning nervös :D

2010-04-15 @ 22:47:05

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0