What day is it?!

STUDYDAY!

Sista dagen på lovet och jag måste plugga biologi. Inte roligt.
Helst hade jag velat sitta utanför Kosmos och njuta av solskenet. Men så blir det inte i och med att jag inte börjat plugga på biologin än.
Tänkte i alla fall sätta mig på balkongen och plugga, så jag får lite D-vitamin i mig. Men det var för kallt.
Har i alla fall fått en härlig vårpromenad with the byrack. Och med musik i öronen är allt möjligt.


Don't know much biologi. Påminner mig om en låt vi sjöng på engelskan.


WONDERFUL WORLD - SAM COOKE

Har nya strumpor på mig.
Det är det fint, att sätta på sig nyköpta strumpor när de är alldeles mjuka.


XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0