Gräset är inte grönare på andra sidan.

good evening.
Borde slipa på engelska profilen men jag gör ett snabbt inlägg istället.
Idag beställde jag mina nya bågaaaar!  Får dem om en vecka eller något. Härligt.
Stack ner till synsam en kvart innan vi slutat och och gjorde en liten synundersökning. När jag var klar var Ella och Anna (j) utanför och väntade. När jag var klar stack vi upp till condeco och chillade där ett bra tag. Det var mysigt, som alla cafébesök.
Sen tog vi en snabbsväng, först letade jag jeansskjorta, sen letade vi killen i jeansskjorta.
Fann honom ej.
Sitter och lyssnar på fransk femtiotals musik typ. Fan va soft skiva.
Maurice Chevalier – Ça S'est Passé Un Dimanche
Sen har scandinavian photos en tuff låt på sin reklamfilm som jag hittade nu för en stund sedan.
Monty – Seglaren

Åh, mam kom just hem efter ha varit på något party från jobbet och berättade stolt att hon fått kramat Timo Räisänen och fått en signerad bok av honom. Aldrig fastnat för hans musik, men boken är astuff.

tufft

xoxo.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0