darling Fred

Har suttit och degat hela eftermiddagen. Det bar ju av till skolan idag igen! Trevligt var det, diagnosiskt test i engelska och lite svenska och sedan en avrundning med kör där musikläraren har bestämt sig för att vi ska slakta pink floyds another brick in the wall. sedan lite Italienska, där jag totalbriljerade.
Hah, föresten så hände en sjukt roligt sak på svenskan idag. En av klasskamraterna stod och berättade om hur de tyckte om att lära sig. HAha Tydligen gillar personen i fråga när läraren stod vid sin kateter och pratar. Det var roligt.

Nu ska jag knyta mig eller något, efter jag kommit in på västtrafik så jag kan se när spårvagnarna går imorgon.

Bra låt föresten, Airplanes, den är bra!

xoxo.


kommentarer
Postat av: Miq

Ska jag behöva lacka? Det var jag som tipsade. Du är fan ett svin

2010-08-27 @ 00:02:44

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0