Din mamma

Hallåhej, sitter och gör min första läxa från gymnasiet.
Hann inte göra ett inlägg för jag hade fruktanskvärt bråttom till Kössö när jag kört ut Ella igår.
Hon sov över här tillsammans med Anna och Emma och mig i fredags. Köpte, hm, 2,5 kilo godis för 206 kronor och hyrde valentine's day. Och vem tror ni fick punga ut för hela skiten? Jo, jag.
Då var det inte lika roligt längre. Jo, det var det. Den lilla indiska killen som stod i kassan var för gullig. Och alla andra i affären stod och skrattade.  
Särskilt han bakom, i och med att emma, anna och ella stod och hittade på massa om varför vi köpt så mycket godis.
Sen åt vi inte så mycket godis. Men valentine's day är underbar.
På lördagmorgon stack Anna och Emma iveg men Ella var kvar och jag är så lycklig, för Ella tycker också om Generation kill! yes!
Det var skönt att komma ut till Kössö sen även om det kändes kort som fan.
Låg och solade i skottkärran hela förmiddagen idag.



Nu måste jag fortsätta med engelskan.

xoxo.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0