hej jag är ett vrak

Har precis lyssnat på en predikan från far om gymnasium. Han gillar att predika.
Jag är ett sånt jäkla vrak. Varit ofokuserad, verkligen ur fokus hela dagen. Som när vi åkte hem, jag och mamma sitter vi och pratar om allvarliga grejer och jag helt i en mening abrupt slutar och säger "åh guud vilket fint hår hon har" flera gånger.
Anledningen till detta är att vi, jag och Anna, börjar på Rudebecks imorgon (HJÄÄÄLP). Jag hade till och med en mardröm om det tidigt imorse, när jag sov.
Drömde om att jag hade köpt fanta på bö, sen satt jag i bilen som var låst och jag skulle ta spårvagnen som var framme 8:58 och den gick 42 för vi börjar klockan åtta. Men klockan var redan 42 och jag satt fast i bilen som stod still. Jag kom till slut hem och så hade jag genom önsketänkande kunnat vrida klockan till 30 men då hade jag plötsligt inga kläder och jag insåg att jag aldrig skulle hinna på så kort tid så jag grät...

Så jäkla läskigt för den var så fruktansvärt verklig att jag blev förvånad när jag vaknade.

Gick på stan med Anna sen i alla fall. Det var skönt att var nervös tillsammans med dig.
Vi gick runt hela stan och nervösade oss.
Det var mysigt.
Sen, efter några timmar med Annis, mötte jag upp mami och gick in i seriös shoppingmode. Jag har fått hem två trosor från hm och två par whyredbyxor från SOLO. Jag gillar att fynda.
Köpte en ny Breakfast at tiffany's.. Jag har inte hittat min gamla och jag måste se den idag, den om något måste kunna lugna nerverna. Jag får ge bort den andra om jag hittar den.
Någon som vill ha den?
Sen fick jag hem tre par glasögon också! Och jag har bestämt mig för ett par! Yeeeaj!

vintage från Weekday med Anna.


byxor





Jag är ledsen för den dåliga mobilkameran, systemkameran laddade ur när jag glömde stänga av den häromdagen, höhö.


xoxox.


 Marvin Gaye – My Girl

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0