i rosa ljus är allt okej

Hallåhej, idag måste jag säga att jag lyckades.
Vaknade vid tio någon gång och kände för scones, så jag körde en liten brunch med scones, äggröra och yoghurt med jordgubbar och sirap.
Scones är mättande.


Sen var det kössödag,
Jolin sålde enligt tradition böcker.
Insåg rätt snabbt att utbudet på kössödagen var fattigt.
Så jag övertalade M-a att åka till donsödagen.

Fick hem ett superfint halsband.
 
"well-behaved women rarley make history"

Jag har bytt kläder så ofta idag att jag tror vi skippar dagens outfit.

Nu ska jag vila ögonen ett tag.

Men innan dess en låt som min kusin spelade för mig för ett tag sedan.
Hur go som helst.

Noice – Rosa ljus 

natti



kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0