Jag daskar på daj

Vaknade upp i tron om att det skulle bli en helt vanlig dag.
Men LYCKA!! Anna och Ella var ju tillbaka!!!
Var man tvungen att träffa dem eller tvungen att träffa dem? 
Åkte ner vid ett för att ha en bästisfika med hela gänget.  Condeco, äckligaste drickan jag någonsin druckit. Sedan gick vi runt lite på stan tills vi hamnade på MC.


emma, ella och anna

Fick hem ett linne från SOLO och en annan sak från Ella och Anna, som bara får dem att bli ännu mer galet bäst än va de redan ärrr!
 Direkt från France!


Breakfast at Tiffany's

Måste äta och göra iordning mig nu, ska träffa skurkarna igen snart.

Kvällens outfit.  

linne (nytt) SOLO, byxor ZARA 


xoxxo

kommentarer
Postat av: Anna

Maja du är så galet dålig på att uppdatera bloggen! Jag vill läsa innan jag åker, ett inlägg som är till mig kanske?

2010-08-10 @ 12:54:29

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0