Je suis une petite chat

Bonjour, salut and good day.

Tvättade precis av mina linser.
Den ena är redan suddig :(
Skulle gått till synsam när vi var på stan, jag och emma.
Men jag orkade inte.
Gick som vanligt till movieliiine, köpte äntligen Generation Kill, som inte alls är töntigt.
Köpte en bok och en tröja från åhléns också. Vet att det låter lite tacky, men jag satte faktiskt på mig den tröjan när vi gick på stan sen resten av dagen.


Marian Keyes - tankar från sängkanten och världens bästa serie Generation Kill!

Så, nya tröjan OCH dagens outfit. Ursäkta posen.

Sedan hittade jag bland posten ett vykort från Anna och Ella, som är i Frankrike på språkresa.
Stor blandning av avundsjuka och längtan.
Mest längtan, känns som om vi inte träffats på evigheter.
Saknar er så galet jäkla mycket.
KOM HEM!!

"Pappan i familjen är blind och alla här pratar mest engelska, så vi jobbar på brännan istället, p.s kortet är från vår lilla resa till Nice" 

Gilbert O'Sullivan – Alone Again
Otis Redding – These Arms Of Mine
Fleetwood Mac – Don't Stop
Fleetwood Mac – Never Going Back Again

Oskar Linnros – Från och med Du

Ack, sundbyberg och Teenage Dirtbag spelades inne på Fiorucci, jag kan bara inte hålla mig för att dansa när bra musik spelas.
Måste se Linnros på storans parkering nu under göteborgskalaset.


xoxox

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0