ögonen svider

Jag är så trött. Jag vill bara lägga mig och sova. Så jag sitter och lyssnar på min favoritmusiker.
 Jag känner mig så efterbliven som fortfarande lyssnar på Linnros.
I min nya klaassss så skulle vi presentera varandra och jag sa att min favoritmusiker var just Oskar och hälften såg ut som frågetecken, hälften fick typ avsmak i blicken. :(((
Men annars var det skönt i skolan, och efteråt stack jag ner till stan och mötte upp Ella och Emma. Emma verkar haft en bra dag på Vittra. Men hon vart slö så hon stack så jag och Ella gjorde lite små grejer. Köpte bland annat rökelser från Raglady. Haha, det låter ovärt men det kostade bara tio kronor. Och inne på Lagerhaus var ju oslagbart. På spårvagnen hem, jag kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket senast.

Nej, nu tänker jag lägga mig och vila ögonen ett tag..

xoxo

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0