remember me?

Sitter och äter violtabletter och funderar på vad jag ska skriva om.
Har varit på Allum idag med mam. Skulle egentligen åkt in till stan jag bokade av det för jag hade sovit hos Emma, mina ögon var som russin (torra alltså) och mitt huvud höll på att implodera.
Igår var jag alltså hos emma. Det blev en myskväll med en massa skvaller och film. Såg på Tjejligan med Tom Hanks, av någon anledning gråter jag alltid jättemycket till den filmen, vilket var lite pinsamt i och med att ingen av de andra tårade.

I eftermiddags stack jag och mam till Allum trots mitt dåliga skick och vi fortsatte mitt letande efter en jeansskjorta. Och jag hittade en fucking jeansskjorta!


den är inte randig.

Åkte till ica kvantum och köpte vattenmelon också. Såg den absolut snyggaste bilen.

en flowerpower målad wolkswagen samba bus, så tuff.

Lite go musik
N.W.a – Express Yourself
Eazy-E – Boyz-N-The-Hood
10cc – The Wall Street Shuffle
Styx – Come Sail Away - Single Version

Tänker gå ner och skiva lite melon och titta på couplings tills värken släpper.

xoxo.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0