Screwby

Några dagar sedan jag skrev. Jag vet inte, har inte orkat antar jag.
Har inte uppdaterat sen i tisdags i alla fall.
I och med att Ellas skådespelarskarriär förde henne till Rossö i torsdags var det bara jag och Emma som gick på Linnros konserten, stod så nära att jag hade kunnat ta på honom, om jag haft tio meter långa armar.
Oskar var galet bra och de som stod bredvid oss kunde ju inte varit skönare.
Men efter konserten skulle Emma ut till köpstadsö och jag kände inte för att stå själv så jag åkte hem.



dålig iphonezoom.

I Fredags var det 50års kalas för morbror.  Johanna och jag hade trevligt, enligt 118800 är jag besatt av Justin Bieber och mina enda intressen är att sminka mig och glo på MTV hela dagarna.

Igår åkte vi ut till kössö och jag bara älskar den ön. Var med bästis hela kvällen. Fick ett slag på halsen, jäklar. Det gör ont fortfarande.

Idag tog jag sista doppet och sen skulle vi åka hem, i ösregn.
Det var som om himlens portar öppnat sig. Precis innan skärgårdsbåten ska lägga till kom jag på att jag kanske glömt mobilen i huset. Så jag var tvungen att gå upp och leta. Hittade den inte och sen trodde jag att jag hade tappat bort nyckeln till huset också. TVÅ gånger!
Gick pisseblöt bort till emma för att hämta en bh och ett skärp som jag lämnat där och Emma tog tag i mig och sa "INSER DU ATT DU BARA HAR EN DAG KVAR TILLS SKOLAN BÖRJAR?"

Nej det har jag nog inte gjort, insett det alltså. Börjar på tisdag, är lite nervös. Tydligen kommer vi ha aktiviteter redan första dagen, läskigt. Det löser sig.

xoxo och innan jag slutar, var lite rastlös och sökte på jesus (fråga inte) på google förut och haha, det finns värsta jesus dressup.

Under alla dessa dagar har jag nördat Generation Kill, verkligen nördat. Kan alla repliker i Combat jack.
åh, jag är så trött och förkyld och ont i magen på alla möjliga sätt och mitt ena öga tillåter egentligen inte linser och min hals är helt paj OCH ingen kommer orka lääääääsa detta. :(

Noice – Rosa ljus
Jose Gonzalez – Crosses

xoxoxoxo




kommentarer
Postat av: Emma

JO jag har läst allt, som vanligt :) vi ska träffas på tisdag när ni har slutat.

2010-08-15 @ 23:20:15
Postat av: Anna

Jag har läst allt som vanligt jag med! Vi ska ses senare idag och på tisdag hela dagen!

2010-08-16 @ 00:32:22

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0