The streets outside your window overflooded

Hallåhej!
Sitter och deppar för att jag missade José Gonzalez igår.
Försökte övertala polarna att gå på hans konsert, men konserten vart slut när de väl insett vem han var (om de ens insåg det). Jag tycker om er ändå.
Men på torsdag! Linnros spelar självklart så måste jag se honom. 
Sen efter spelar ju Outlandish! Höhö, Aisha var ju den bästa låten i lågstadiet. Kan den fortfarande utantill.
Hade helst av allt sett José igår och varit ute på kössö och tittat på Breakfast at Tiffany's. Det hade varit bäst. Men det kan jag inte för vi har ingen mat på kössö så då hade jag fått släpa ut det själv. + JAG HAR TAPPAT BORT BaT (breakfast at tiffanys för er som inte förstod).
Jag vet inte var jag lagt den, om Linnea fortfarnade har den eller om jag bara råkat glömma den någonstans. :(((((

Jag ska baka scones nu, försöka att inte tänka på BaT är borta och städa mitt rum.

xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0