tror att det här kan vara början på nått stort

Jäklar alltså! Första dagen avklarad på Rudebecks. Blandade känslor. Jag vet inte än, men jag tror att det kan vara början på något bra.
Jag var så sinnessjukt nervös imorse. Gick dit med Anna och Erika, jag babblade på som en galning, lite speedad.
Men det var inte farligt, ärligt talat. Jag kände igen några ansikten och sen kom jag ju i samma klass som bästa vän, Lycka!!!
Vårt schema är så sweeeeeeet. Men vi börjar inte med det fören på fredag. Vilket är lite synd kom jag på nu, i och med att på onsdagar kommer vi sluta vid tolv, hööhöhö.

Ska ha med oss en bild på oss själva imorgon till vårt Assemblage eller vad det hette.
Jag valde den här bilden.. Jag börjar dock bli tvek på den alltså. Min arm ser alldeles knölig ut och vad kommer de andra tro om mig om jag väljer deen här?
PAAANIIK.



Nu ska jag gå iveg.

xoxo

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0