din mamma

Sitter och diggar till Oskar Linnros för tillfället. HAr tydligen inte tröttnat på hans musik än. 
Din mamma
Ballad från en loftsäng
Andra dagen är avklaarad. Fortfarande, blandade känslor. Träffade nya människor. Jag och Anna köpte godis på rasten för första gången i gymnasiet, vi hälsade på Raoul Wallenbergs monument för första gången i gmnasiet oooch Jag skrattade åt att vi bor granne med Chat Noir... hahah, kan man tänka sig.

Jag hälsade på Sigrid för första gången, en tjugofyraårig sköldpadda.
 
Enormus

Efter att tittat på brännbollen på hagaplan i ca fem sekunder stack Anna, Erika och Jag därifrån. De åkte hem och jag gick till Nova för att klippa håret. Blev superkort enligt mig själv men det känns så skönt att ha fräscht hår igen.

cut, cut, cutted fjortis.

Jag måste verkligen göra något åt kvaliten på mina bilder. Usch och fy skäms.

xoxo



kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0