hemskt mycket hej

Igår fyllde pappa år! Grattis grattis. Han fick ett kort där det stod "Grattis du får en heldag med mig" Snacka om win för maja alltså!
Sitter och huttrar fortfarande, vart på familjeliseberg med Emma igår. Vann Sportlunch stjärnvinst. Och emma vann dumle och choklad, båda stjärnvinster.
MIn arm är svag också. Har fått shoppingarm, köpt alla julklappar på två dagar. Och det är bra klappar i år. Lyckats ganska klockrent på hela släkten. Det är så himla roligt att handla julklappar! Känslan att bara få dra kortet. Men nu har Maja inga pengar kvar. Får hoppas att tomten är snäll i år. 
NU ska jag dra mig bort till f.d skolas julavslutning och titta. höres och synes

xoxo

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0