idag

Min hals är hur krasslig som helst. Jag blir inte så där sexigt hes, istället låter jag som en pubertal tonårkille. Mitt är huvud hur ansträngt som helst, världens huvudvärk... Men jag jag är glad ändå-Det är ju jullov och ska förhoppningsvis på stan med Ella i morgon och handla julklappar.
Inte köpt någonting till någon än.
Haft ett jäkla filmmaraton med massa bra filmer i helgen. Sex and the City 2, helt underbar. Bättre än ettan. Älskar kläderna!
Sen såg jag på Casablanca, svartvit klassiker. En klasssiker är alltid en klassiker, höhö.
 
Ingrid Bergman är supersnygg.

Såg Shrink - fallet Dr Carter förut idag också. Har sett Den två gånger nu, men bara andra halvan (båda gångerna) och den är jäkligt bra. Riktigt, riktigt bra. Jack Huston är med i den, han är snygg.
Jag rekommenderar den. 
Allt för min syster är inte bra. Eller den är ju bra men jag hade högre förväntningar om den, alla talar ju så gott om den.

Musik, Bombay Bicycle Club favoritgruppen för tillfället. Grym grupp!

decembre


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0