iMORGON låg längre bort än väntat

halli hallå

Jag är sjuk. Förkyld som få. Det är lite tråkigt att vara det på lov. Men jag har hunnit med att se många filmer i alla fall. Grease 2 och Slumdog Millionaire. Jamal är himla söt.
Börjat se på True Blood också har jag. Bara sett tredje säsongens 6 första avsnitt men det är min nya favoritserie. Alexander Skarsgård är min hjälte. Älskar när han pratar svenska. Han och Sookie borde bli tillsammans, jag gillar inte Billiboy eller vad han heter.
True Blood går på Canal+, jag älskar Canal+ men vi kanske inte ska ha kvar Canal+ och det gör mig ledsen. Alla bra filmer och serier går på Canal+ men mamma sa om vi inte gör oss av med Canal+ kommer jag bara få handla på HM och det vill inte jag.
Var på stan med Emma i tisdags, annars har jag varit fruktanskvärt osocial. SKulle kunna skylla på förkylningen men jag måste säga att jag gillar att vara själv. Inte det att jag inte gillar att vara med er, mina vänner. Men jag trivs i min ensamhet.

Imorgon är det nyårsafton, ingen aning vad jag ska hitta på. Är jag sent ute? kanske.
Jag har inte tänkt på det förrän nu faktiskt.

Hej då jag lovade en bild på mitt så-r.
Trevligt maja, TREVLIGT

Kan ge er lite andra julbilder också








Wolfman – For Lovers

xoxoxoxxoxoxoxoxoxo


kommentarer
Postat av: Miquel

Hur reagerade Anna när hon bilden? Har du fått en utskällning?

2011-01-07 @ 15:42:52

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0