Pourquoi c'est beau..

Gårdagen var nice. Julavslutning, skumtomtar, städa som fan. Aurora, Anna och Joseph kom hit och vi gjorde knäck. Sedan gick vi och såg på Harry Potter och dödsrelikerna del 1... SÅ jäkla bra! Helt underbart bra! Det var inte som jag tänkt mig men den var wunderbaum.
Sen på kvällen kom Ella, Anna och Emma hit och sov här. Så jäkla längesedan jag träffade er (förutom PÅP då) så det fick bli en spontan översovning med solsidan, överbliven knäck och pepperkakor.

Vaknade imorse och kände mig riktigt jävla bajsdåligt med förkylning, kramp i hela magen på grund av mensvärk och huvudvärk av anstängning och dåligt sovande.
Känt mig rikigt jäkla illa hela dagen men jag mår bättre nu med hjälp av en dusch, nyrakade ben, sex and the city 2 och ipren.
Nu ska jag hitta min mobil, se klart på sex and the city och hitta en bra film att se på.

Anna säg att du har mobilen i närheten för herreguuuvd vilken upptäckt jag gjort.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0