frosty the snowman

Cha cha alla bloggläsare.
Ligger i sängen med huvudvärk och kli i såret (brände min arm på min skrivbordslampa, visar bild i morgon). Nu dreglar jag lite för att jag nös, trevlig kombination. Snällt att du delar med dig av den informationen maja..
Julafton var trevlig, jag såg på Ice Age medan Nils ordnade fest. Fick trevliga klappar. Bland annat ett par hörlurar till iphonen, med tanke på att mina gamla gav mig stötar i öronen
Idag såg jag på Flight of the Conchords, fick den i julklapp också. Av mig själv. Såg på FotC innan johanna och de kom hit. Det är alltid lika trevlig att ha er här.

Nu ska jag sätta på Snögubben och nostalga mig tillbaka till nittiotalet.

xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0