there's a face, next muffin

Jag orkar inte skriva egentligen men jag gör det ändå. Sitter och har en paus i svenskaskrivandet, tittar på världens bästa komiker på youtube, Ross Noble. Jag sitter och skrattar högt hela tiden.

Dansen gick bra igår, det var hur roligt som helst! Idag var jag väldigt trött däremot. Satte klockan på sju men jag orkade inte gå upp förrän nio. Vi hade sovmorgon till 11.30 idag nämligen. Började med debatt, gick och köpte choklad, franska och sedan hem.

Nu ska jag gå ner och titta på Svenska Hollywoodfruar, olle ropade. Vi spelade in det igår för vi var ju på svenska mässan och olle ville inte missa sitt favoritprogram.

Nu måste jag springa ner.

xoxoxoxo, titta på ross noble!!!


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0