Tonite's hero

Jag är så jäkla trött. Inte trött trött, utan riktigt trött, slutkörd. Och jag har ångest att jag inte fattar svenskan. 
Att plugga svenska, geografi på en söndagseftermiddag bara för att jag har ägnat resten av helgen till att plugga till matteprovet på fredag är tröttsamt. Fick jättedåligt betyg på matteprovet förra gången, måste göra bra intryck den här gången.
Läser MVG i allt nämligen, och författaren tjatar om att man ska göra bra intryck genom att få MVG första gången provet/inlämningen osv.. Det har jag inte lyckats med i många ämnen.
Veckan har varit obalancerad, bara en lektion på onsdagen och sedan började jag halv ett med luciatåg och sedan klockan två dansträning! KUL

Lite omväxling från pluggandet har jag iaf haft. Igår var jag med mamma och köpte julklapp till mig på TARA, en klänning från custommade, himla söt. Men som sagt, det är ju en julklapp så jag får inte använda den än! bajs
Och på tal om bajs så köpte jag också den ultimata julklappen till Nisse, en bok av Alex Schulman som heter Bajsfesten. Kan vara en av de roligaste böckerna jag någonsin läst.
Läste den första gången med Ella och Anna när vi var på stan, jäklar va roligt det var.
                                            


decembre, decembers spellista. Lyssna på Rinse me down med Bombay bicycle club. KÄÄÄÄRLEK PÅ DEN


xxoxoxoxoxoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0