after skii

Tog en varm go dusch precis.
Efter skidåkning behövs värme.
Var som sagt och åkte skidor. Hade rolig.t 
Var tvungen och dras runt med Emma, Ella och Anna hela dagen... vilket inte var en förlust. Hade rolig.t
körde under benen på varandra och jag fastnade hela tiden, ellas skidor var lååååångsamm, jag var grym, vi åkte på led med skidorna, vi åt, vi hittade ett mysigt ställe att ligga och vila på i snön, vi åkte lite till och sedan var det dags att säga adjö till isaberg.
Åkte sista liften i fyrsittsliften med ella. hon vet.
JAPP

i bussen - maja, ella

i liften - ella, anna, emma

i backen - emma ella, anna

i skidtåget - emma, anna, maja ella.

i snön. emma, anna, ella.


Nu ska jag titta om vi har några läxor,
 ta ett glas mjölk, en toblerone och en TV.


NI vet att ni älskar mig hoho


xoxo

majji♥


kommentarer
Postat av: Bella

jag gillar att jag ser skelögd ut i lift-bilden , hoho

2010-02-01 @ 20:59:42
Postat av: l

2010-02-02 @ 16:55:13
Postat av: linnéa

maja vill bara meddela om att jag nu läst din blogg!! måste lyssna på moto boy, sjuukt goo!!

2010-02-02 @ 16:56:49
Postat av: Anna

Altså du kunde inte ta lite finare bilder hahah jag ser ju mongodöd ut där i bakgrunden i liften! Puss

2010-02-02 @ 19:51:51
Postat av: Annazh

Haha anna och emma ser ju bara Lite misstänksamma ut(bilden lift)! <3

2010-02-07 @ 21:23:17

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0