awesome

Precis kommit ur duschen.
Var och tränade för en stund sedan, MRL.
Awesome.
Nu tänkte jag ta något att äta, titta på ett avsnitt av buffy och packa.
Sedan ser ni inte mer av mig... Fören imorgon, och då kommer jag ha ladda upp med bilder från idag. Ska sova hos conniei med Ema och Boo.
Sweet.
Vi ska först komma hem till Conniei, lite försnack och middag, sedan ska vi ner till biopalatsetoch titta på Avatar. Sen hem igen och äta efterrätt, choklaaaadfondue.
Mysigt.
Sen ska Vi spela little big planet. Världens bästa spel.

Innan jag stack till MRL, tittade jag på Blåsningen.
Nej inte programmet utan filmen, The Sting heter den på engelska.
 Awesome film med bra skådespelare.
Paul Newman och Robert Redford.
Båda är väldigt handsome.




Till något helt annat. En väldigt bra låt kommer här.

Matador med Garland Jefferys.


Sköna grooves i den låten.
Jag befaller er att lyssna.






cari saluti

majji♥


kommentarer
Postat av: EmmaB

nytt inlägg maja!!! jAG SKA VARA MED! Hoho :D

2010-02-08 @ 18:13:39

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0