D:

Sitter här och känner karlssonsklisterångorna ta sig ner i mina lungor. Klistrar nämligen ihop mitt bildarbete. Som blir bedrövligt.
Men woho! Två nationella prov avklarade. Awesome! Jag är lycklig. Nej, det är jag inte. Jag är glad iallafall.
Emma Boman lade upp världens äkligaste bild på facebbok. USCH! Så, maja bestämde sig för att hämnas.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min hand ser lite dampad ut men galna kaninminen på emma äger den.

Vart ute med min kattunge idag. Hon är så jävla rolig, den stackars saten.
Har en bild som är ganska lik emma på bilden innan.

charmigt eller hur?

Nej, nu ska jag fortsätta med bildarbetet och lyssna på Robert Pattinson.
SEDAN; KOM IHÅG! GLEE KLOCKAN ÅTTA IKVÄLL.


ha det fantastiskt.


cari saluti.

majji♥ som ska till London.

kommentarer
Postat av: EmmaB

jag ska så döda dig!!!!!!!!!!!!

2010-02-11 @ 18:42:31
Postat av: Anna

Det hoppas jag verkligen inte att du gör! Du är ju så söt så på den bilden!

2010-02-11 @ 19:18:31
Postat av: EmmaB

JAG HATAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-11 @ 20:56:53
Postat av: EmmaB

du tog inte bort den!

2010-02-12 @ 19:32:14

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0