(:

Jag fattar ingenting av Biologin.
 Jag har inte börjat plugga på fysiken som vi har prov på på torsdag.
 Men jag är nästan klar med franskan så jag får väl nöja mig med det.
Jag har slappat till fullkomligt nu den sista terminen. Inte bra, inte bra.

Till något 'elt annat, vet ni vad jag saknade mest under london resan?
Mjölk. Det är så fruktansvärt gott. Tänk er en varm kanelbulle och ett kallt glas mjölk, eller ännu bättre, choklad och kall mjölk, Oreos och kall mjölk.
Mmmmmjölk.
OCH gissa vad som var på TV på hotellrummet när vi kom? Glee, hhihi. Efter det kom en serie som heter The Cleveland Show, någon sorts spin off från Family Guy.

Och vet ni vad jag ska göra nu?
Titta på Breakfast at Tiffany's , äta mini oreos och dricka mjölk.

För er som inte har sett Breakfast at Tiffany's kan jag berätta för er att det är den bästa filmen som finns. HUr mysig som helst.






lite konstigt inlägg måste jag säga



jaja, cari saluti raringar.



Majji♥


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0