galoop.

Tränade MRL idag, quel pass!
Tränartjejen spelade in hela passet så det finns risk att hon ser en person i gruppen som maskar, nämligen moi.

Efter att man duschat och ätit upp allt godis som jag köpte efter träningen skulle jag åkt och hälsat på mitt favoritkusinbarn Tjollet och nykomlingen Tage. 
Men eftersom jag inte hade någonting till FNrollspelet åkte jag ner till stan för att träffa en Ella.
Gick och köpte oss varsin kavaj till FNrollspelet.
Tänkte köpa en basker eftersom vi är Frankrike men så blev det inte.
Får åka ner på måndag och köpa det :)

Skall om en stund äta sedan ska jag få tag på mina vänner och hitta på något.


Kavaj + dagens outfit.

känner mig avlång.



good bye then darlings.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0