hejejehj

HEJ hopp.

Kunde inte komma in på bloggen igår då.
Men jag meddelar nu att jag sitter på den kära engelska lektionen och skriver lite skit. På vår engelska lektion håller vi på att skriva med ett par studenter från england. Det är roligt.
Japp. 

Hej! mitt favoritprogram är glee :D //MIQUEL (Till alla mina fans där ute, jag gillar inte glee på riktigt, man gör mycket för att hamna på Majji's blogg)

hej igen.
Igår efter skolan  tog jag o ellibellt en tur ner till stan för att hämta ut Avatar biljetter till på lördag :) Sedan gick vi till en bankomat och hämta ut lite riksdaler, och sedan bar det av till kosmos<3 Där jag träffade på en gammal bekant.
Vi talades vid ytterst kort för bekanten skulle iväg. Jag och ella beställde en macka, en aftereight kladdkaka som vi delade på två. och  jag köpte iiisteeeeee(in my heart). Vi satt där och lyssnade på två bögar som hade första dejten. hihihihihihi

Sen gick vi till din sko och tittade på skossor.
Sedan bar det av till beneton och där tittade maja på en jättemysig grön kofta med pärlknappar. JAG HAR PAXAT DEN!
Sen gick vi in på raglady och låtsasades vara rikemansbarn.  Jag lägger upp bilder från det när jag kommit hem från sportlife.


CARI SALUTI.


majji♥



kommentarer
Postat av: Anna

Hahah majji då! Jag har ju redan en sådan kofta fast grå! Jag ska ha på mig den imorgon för att göra dig liiiiite avundsjuk!

2010-02-05 @ 16:04:59

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0