HJE

Idag var jag på stan med emma, kan man säia. Vi fikade och sedan gick vi till movieline.
Köpte scrubs. säsong 5.
När vi fiikade vart vi på espressohouse.Deras iste suger. Blä.
Kosmos äger sönder espresso house. FOEVVA!
Eftersom Emma tog bussen hem vart jag tvungen att åka ensam på femman :( Hennes buss kom jättesnabbt och min åtta minuter efter. så jag gjorde några ärenden till, som innefattade att köpa läppsyl och ttgg.
Nationella prov imorgon! WOPTIDO!
Men man kan ju inte öva pådem så jag kan sitta och chilla, haha.
Tänkte lägga upp lite bilder från i lördags och en bild på james dean (varsegod linnea)


MYSkvällen:


outfiten.

jag älskar den här blusen.

PK

gott med potatiskroketter.

Anna

påväg till Narnia.

EMMA

söt unge.

Fondue.

Annanasen är godast att doppa.

Anna, Ella, Emma, Maja

KÄRLEK.


kommentarer
Postat av: Connei

Väldigt fina bilder! Gillar den sista starkt! K Ä R L E K <3

2010-02-08 @ 20:27:22
Postat av: Anna

Fina bilder! Men jag vill ha fler så SKICKA! LOVE

2010-02-08 @ 20:43:49
Postat av: EmmaB

jaa lägg upp fler :O :D facebook och sånt skit! love!

2010-02-08 @ 20:56:48

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0