LONDON

Here I come.
Oooooh!

Åker till landvetter vid två sedan vid halv fem lyfter planet! Kommer hem torsdag vid ett kanske. Kommer dock inte blogga därifrån (gud så professionellt det låter) utan när jag kommer hem ska jag bomba er med bilder och snack :)
Ska shoppa sönder (okej, not so professional). Nej men jag tänkte titta på jacka, tänkte mig något trenchcoataktigt och sen ska jag se om jag hitta en väska. Och en massa annat krimskrams. Ska gå till Harrods, Selfrigdes, Piccadilly circus osv. (ja, jag har läst på) hahaha.
Nu ska jag ta en dusch och packa ihop det sista som ska med.

Ha det så gott, ni som är på sämre platser i världen och glad alla hjärtans dag i efterskott.

En jättemysig låt.
Greatest love of all med Whitney Houston.
Försökte sjunga med när hon tar i men rösten sprack totalt. piinsamt (;




Cari Saluti

majji♥


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0