ladies and gentlemen

Hej raringar.

I torsdags, när jag kom hem var jag utmattad efter resan.
MEN med nya krafter har mitt minne kommit tillbaka och därför skulle jag vilja påminna er om att i TORSDAGS var det Ella Conniei Nybys namnsdag.

hoppas du förlåter mig för att ha glömt av. :D


För kära bästis.


Vi har så roliga dagar.
Tillexempel:

Cupckesdagen 
(som den kallas, brukar inträffa två, tre gånger om året.)
Fina minnen.


Ella bakom sitt kära apelsinträd.


möhöhöhööhöhöhöhö (har ätit sånt där som män har?)



NU ska jag fortsätta städa min walk in closet och lyssna på 60'tals musik.


Cari saluti.

Majji♥


kommentarer
Postat av: Connei

Maja. du är så förlåten. vill du veta en hemsk sak? jag glömde själv av att jag hade namsdag.

<3<3

2010-02-21 @ 20:42:31

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0