ooooh

WOPTIDO!
In case någon har glömt att titta mitt tidigare inlägg så ska jag till London på sportlovet.
Jaaaa mina vänner ni läste rätt, jag ska till London.
Just nu håller jag på att försöka hitta något som kan hjälpa på nationella provet. Äter lite pepparkakor också.
Tjockar mig hela tiden.
Nej, det blir tidig sängdags ikväll. Nationella börjar 8 och det gäller att vara alerten.
KOM IHÅG DET! Ni som läser min blogg
(
vilket är ett ganska mesigt antal)
så ska man vara i skolan minst en tio minuter innan helvetet börjar, enligt mig själv.
Hade en egendomlig dröm igår natt
(
fattar ni att jag har tråkigt eller?, skriver om min dröm).

Jag hoppade fallskärm med Jim carrey och hela drömmen var svartvit. Det kändes fruktansvärt verkligt när jag hoppade. Det är något jag skulle vilja göra, hoppa falskärm. Älskar den svindlande känslan man får när man är riktigt högt upp.


ooohohohoh, här är någon som inte är höjdrädd.

Känslan efteråt var helt galet härlig.
Fick känslan som jag brukade få i femman efter man gjort ett matteprov.

Nu, ska jag göra något annat.

cari saluti


majji




kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0