wedfgh

Gör Italienska läxan.

Var på stan idag.

Igen.
Men den här gången vart jag med Anna och Clara. Anna försökte hitta en tröja och jag var hennes personliga assistent. Vi käka på MC. Kände mig lite skeptisk att äta där efter att ha tittat på supersize me. ...Men det var så gott så.
JUST DET! Tackar som frågar, det gick väl helt okej på nationella provet. Vet dock ett fel jag gjorde, jag skrev den femtonde augusti istället för den fjortonde.
Men många tjatade på att det var lite tid, men det tyckte inte jag. Hade gott om tid. 
Det kanske är för att jag är så himlans grym. Har ett till prov på torsdag. Skriftligt. Härligt.
Men på måndag blir det sweeeeet. Inte bara för att vi har sportlov utan att jag ska till LONDON!
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG, OH MY GOD!
hahahh, nej men helt allvarligt så ska det bli riktigt roligt. Är där måndag till torsdag.
Ska shoppa galet mycket.
iihihihihi


cari saluti

majji♥


kommentarer
Postat av: Anna

Sitter faktiskt här i min nya JOY-tröja... tack för smakrådet!

2010-02-09 @ 18:56:27

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0