Aaaargh

hej hej.

Idag vart man på vittra. vilket är en bra skola.Den verkar mysig och
det känns som att man kommer lära sig de olika ämnena på et bra sätt.....

MEN fasen! varför besökte jag ännu en skola?!?!?
 Det betyder bara att jag måste välja mellan ännu fler alternativ.
För Vittra verkar bra. men jag hade ställt in mig på Rudebäcks. :'(
jag är rädd.
Jag kommer välja fel och otrivas jättemycket!
men.... det löser sig

Nu ska jag äta bulle, dricka lite fruktjuice och se på scrubs.

Och göra fysikläxan.

lyssna på.
Jojje Wadenius - jag är det fulaste som finns.
himla söt låt.
Mrs. Robinson - Simon & Garfunkel.


det var mycket lättare när man var liten.
inga stora val, man behövde bara vara go och glad.


xoxo

majji♥



kommentarer
Postat av: AnnaC

Maja, ta det lugnt! Det är ju typ, bara 2 dagar var att välja.. Hahah JÄTTESTRESSIGT!

2010-01-27 @ 21:33:08

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0