BUONGIORNO

JAG SÄGER HEJ, HEJ VILKEN UNDERBAR DAG DET ÄR

Idag var jag på gymmet igen, men idag vart Clara och Emma också med (Anna och ella var också med men iochmed att jag nämnde att dom var med förra gången så tror jag att ni förstär att dom var med idag igen) :) Testa en ny maskin som tog förjäkligt på låren.
kommer ha träningsvärk imorgon.

Har målat en bild precis (instresseklubben antecknar).. Blev halvt nöjd :o
Tvångströjor är fruktansvärt svårt att måla.

På tal om något helt annat så tycker jag att jag har haft förvånatsvärt lite läxor den senaste tiden, vilket är ganska awwsome. men I have a bad feeling about this för det känns som lugnet före stormen, snart kommer lärarna attackera och alla små barn kommer att överbelastas och springa, inte gå, in i väggen.



Igår var jag ju på Hivtfeldtska och Rudebäcks. Jag kan sammanfatta det hela med att rudebäcks är lika mysigt som hvitfeldtska är stort.
Nej men hvitfeldtska är gigantiskt, enormt, jättejättestort.
Rudebäcks är mysigt däremot, känns mer som hemma... Blir nog förstavalet.



Dagens musik är
I get around - The Beach Boys
Halelujah - Jeff Buckley





you know du älskar mig

xoxo

majji♥


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0