:)

STEG 1
Namn: maja
Bor: göteborg
Ögonfärg: blå
Hårfärg: guldfärgat. det är jättefint
Skostorlek: 37-28
längd:  165
Höger eller vänsterhänt: LEFT FOREVER

STEG 2
Skor som du bar idag: Bally
jacka som du bar idag:  wooolrich
Dina svagheter: att jag tror att jag är cool, men det är jag inte
Rädsla: hav. alltså jag är inte rädd fför vatten utan attt drunkna och så.. svårt att förklara.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: nej! inte än, lite till?
När du somnar: aaah... sova

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca
McDonalds eller Burger King: mcdonald
Adidas eller Nike: adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton. men jag gillar mest café kosmos's iste.
Choklad eller vanilj: chokolat

STEG 5
Svär du?: hrm..
Sjunger du?: hela tiden
Duschar du varje dag? Ja aaa
Röker du?: aldrig
gillar du skolan?: helt ok
Tror du på dig själv?: njeee jag är lite pessimistisk när det gäller mig själv.
Kommer du överens med dina föräldrar?: jja

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? nej
Rökt?: nej
Shoppat?: Ja
Ätit en hel ask müsli?:nep
Ätit sushi?: nej tack
Stått på scen?: nej
Skejtat: näpp
Bakat?: aaa
Stulit något?: inte vad jag kan komma ihåg

STEG 7
I framtiden..
Namn på barn? ARTHUR!!!
Hur vill du dö? snabbt.
Vad vill du bli när du blir gammal? jaadu... jag vill bli en pensionerad stormrik cougar.


STEG 8
Antal människor du skulle ge ditt liv för?  det finns  några jag skulle kunna offra mig för. kanske.
Antal CD-skivor du äger? har bara massa cdskivor från när jag var liten. men det är en hel del.
Antal piercings?: nop
Antal tatueringar?: icke
Hur många gånger har du varit med i tidningen? typ 3 tror jag.


STEG 9
Vad ska du göra i sommar? Jag tror jag sska åkapå solsemester och vara konfaledare. och vara på absolut mysigaste och tråkigaste stället på jorden. KÖSSÖ IN MY HEART.
Vad ska du göra i vinter? vinter är nästan över tack och lov.
När tar du studenten? jaadu det är ett tag dit tror jag
Vad händer till helgen? inga planer än men får hitta på något.
Vad vill du helst göra just nu? läxor :"(


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0