:)

Hejhopp och galopp!

Idag var det skola och sedan bar det av till gymmet med Ella och Anna.
Vi var faktiskt där ganska länge tycker jag... och jag låg inte i massagestolen någonting!
framsteg.

Just nu håller jag faktiskt på att måla :) och lyssnar på musik, självklart.

Lyssnar på en frrrrrrrrrruktansvärt bra låt. det är faktiskt en av Salem al Fakirs favoritlåtar, och han har bra musiksmak. 
Den heter
I wish i knew how it would feel to be free - nina simone.
Sedan tycker jag att Like a rollingstone - Bob Dylan är himlans bra.

Ooooch på tal om ingenting så är jag väldigt sugen på chokladpudding. Det är så gott... I stort sett att jag känner tycker att marängsvischchch och kladdkaka är dom godaste efterrätterna. men inte jag inte! nej jag tycker att chokladpudding och grädde med liiiiiite kanske hallon är väldigt gott.
Men nej jag vet inte... jag gillar kladdkaka och marängsvichsh vääääldigt mycket också. :D


xoxo

majji♥


kommentarer
Postat av: den ända som komenterar och läser maja frendins blogg

haha, ofta att du gymmar maja!!

2010-01-20 @ 22:51:22
Postat av: EmmaB

Jag brukar också var med :))

2010-01-21 @ 11:03:16

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0