??

Linnea är det du som inte tror att jag gymmar?!?!?!


Idag ska jag till hvitfeldtska och titta, och efter det så kanske jag ska ta en snabb sväng på rudebäcks. Då blir det de 3:e och 4:e gymnasiet jag varit och tittat på, jag är så jävla lat, det känns som om alla jag känner är iväg och tittar på gymnasium hela tiden och jag sitter ensam kvar med ingen aning om vart jag ska söka till :(((
Jag vet att det är fler som säger det men jag menar det verkligen.
Jag har några alternativ men inte något som jag känner "ÅÅÅH, YES" på... Och på tal om det här med att man inte ska välja som sina kompisar utan helt själv välja är bara bullshit! Det går ju itte!

OKEJ till något lite roligare.
Dagens låtar är hihihi;
Jojje Wadenius - Jag är det fulaste som finns. Lyssna på texten!!
Anna Maria Espinosa - Girls just wanna have fun. Asskön cover.


xoxo


majji♥



kommentarer
Postat av: EmmaB

Jag har fan ingen anning vad jag ska söka till, är inte inresserad av ngt...

2010-01-21 @ 17:42:27

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0