det regnar

Idag vart jag, emma, ella och anna på ett träningspass.
MRL. fruktansvärt. ska aldrig göras om. jooo, det ska det väl.
Sen utanför på väg ner för backen från gltk så är det svenhalt och rätt som det är ligger jag på marken. Det var liksom flopp, uäääh, pladask.

Sedan gick jag, emma och anna på bio. En bra film. DET REGNAR KÖTTBULLAR. Jättemysig var den. Men grejen var den att när vi kommer in på biografen så är det fullt av föräldrar och små barn och det kändes lite halvkul. men sen när filmen väl är på så är vi dom enda som skrattar.
Jag rekomenderar den här filmen.


emmi



anna







god natt.


xoxo

majji♥


kommentarer
Postat av: EmmaB

hoho super bra fil alltså, den roligaste ;) :D

föresetn, hemsk bild på mig :))

2010-01-31 @ 13:21:46

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0