HEJ

 tTjena, tjena mittbena.
Idag var det skola :) kul som attan!
Nej men det var okej.
Hade faktiskt på mig min nya skjortblus. den blåvitrutiga.
Men jag kunde tyvärr inte gå utan min kära halsduk. den är grå, och sitter fortfarande på.
Fast jag 'ar bytt kläder nu. har på mig skidfleecebyxor och en DKNY T-shirt.
Mysläxkläderna.

Dagens outfit :'D



HAHA på tal och fleece, så höll jag på att sy ett par fleeecevantar i syslöjden. Men på grund av mina fantastiska syskills så sydde jag två vänstervantar. jag fick sprätta upp allting och börja om. MEN så gör jag det fruktansvärda misstaget igen.
man känner ba' HALLÅ?!?!? IDIOT!!
Men jag räddade situationen genom att ljuga lite för fröken och jag sa att jag istället för vantar gjorde ett objektivskydd till min kamera. :) fast jag sa faktiskt att jag gjorde två vänstervantar till henne. alltså jag gjorde dom inte till henne utan jag sa att jag hade gjort fel :D

Jag tänkte ta och baka lite cupcakes sedan. det är så himla mysigt att baka cupcakes. För dom blier så fejna :D

dagens låt är Heartbeats - Jose Gonzalez


XOXO

majji


cupcks som är gjorda med ella.
lägg gärna märke till att ena kaninen inte har något huvud och att den andra kaninen skrattar åt halshuggna kaninen.


kommentarer
Postat av: världens bästa

2010-01-19 @ 21:01:26
Postat av: pet på högra nässnibben

FAN VA BRA DU ÄR MAJA!!!

2010-01-19 @ 21:02:09
Postat av: EmmaB

Maja då, som e så bra på att baka cupcks. Faktiskt så bakade jag några sådana idag, hade lite tråkigt nu när jag är sjuk och jag visste inte att du skaffat en blogg :O pusspuss <3

2010-01-20 @ 21:25:32

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0